sábado, 30 de marzo de 2019

Bruxas



De pequenos, un bon día a meu ermao y a min deunos, por motivos que nun vou esplicar, por empezar a tocar nas campás del igresia de Valdepares condo os enterros que se fían na parroquia. Foi un servicio á comunidá que duróu us contos anos, hasta qu'el cura nos deixóu nel paro condo puxo us martellos automáticos en cada campá que prescindían, claro, del noso llabor.

Un domingo de resurrección había un vecín cadabre na parroquia y como tíamos por avezo, despós da misa á qu'eu nun fora, subín al desván del igresia y toquéi como outras veces pol paisano que faltaba, cumprindo col honra y el anuncio qu'aquel home merecía.

Condo acabéi y salín pola porta había úa beata del llugar esperándome. Botóume úa bronca enorme y encendida por tocar a morto despós da misa de resurrección del señor, dicía.

- ¿Y por qué veis tu queixarte pol que resucitóu? Que mo veña él dicir - Ye dixen indignándola fondamente.

Eu penso que chegóu casi a insultarme hasta que botóu en cuenta que podía aparecer meu padre en cualquer momento y ter qu'ouguir -inda más- de lo que nun quería.

¿Sabes qué? -dixen p'acabar- que tu ques privilegiar al Jesucristo ese pisando a quenquera, y eu namás quero fer un favor á familia de meu vecín.

A bruxa montóu nel escoba y volóu, sabéndose vencida por un neno de quen entendéu que taba empezando a deixar de sello.

No hay comentarios: